Marketing ambient to specyficzna gałąź marketingu, w której znajdziemy wszystko, co wychodzi poza standardy marketingu tradycyjnego. Happeningi, reklamy outdoorowe, eventy specjalne – marketing ambient zawiera wszystko to, co może przyciągnąć uwagę konsumentów. Dobrze przygotowana reklama ambientowa zostaje na długo w pamięci odbiorców, a konsument stając przed wyborem z grupy podobnych produktów to z naszym będzie wiązał pozytywne emocje. Ambient marketing, wykorzystując różne formy reklamy ma też za zadanie wyrobić u grupy docelowej świadomość marki.
W przypadku ambient marketingu kreatywność to podstawa! Dobrym przykładem tego typu marketingu jest Coca Cola i jej świąteczna ciężarówka, która co roku w okresie świątecznym jest wyczekiwana przez miliony fanów marki. Chcesz zacząć wzbudzać ciekawość potencjalnych konsumentów w niekonwencjonalny sposób? Reklama ambientowa, w której się specjalizujemy skutecznie wyróżni Twój biznes na tle konkurencji i zwróci uwagę przyszłych klientów .
Ambient marketing to szerokie pojęcie. W naszej ofercie znajdziesz usługi, które skutecznie przyciągają uwagę odbiorców i w które najczęściej angażujemy się w przestrzeni publicznej, czyli:
wykorzystanie standardowych działań marketingowych w dotarciu do odbiorcy z każdej strony
Marketing ambientowy to wymagające zadanie, dlatego jesteśmy dumni, gdy dociera do odbiorcy, powodując jego zainteresowanie i zaskakując swoją formą. Zaskoczenie, przekaz, trafiający do podświadomości odbiorcy i pobudzenie jego ciekawości to coś, co udaje nam się osiągnąć. Nasze działania ambientowe i ich efekty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach i filmach.
Ambient marketing to jedna z naszych usług, w realizacji której posiadamy duże doświadczenie. Zdecydowanie wyróżnia nas nieszablonowe myślenie i indywidualne podejście do każdego zlecenia. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, wystarczy że przedstawisz nam swoją wizję, a my dołożymy starań, żeby ją zrealizować! Dodatkowo w naszej ofercie znajdziesz także inne usługi, takie jak organizacja koncertów, targów, czy niezapomnianych imprez firmowych. Otwiera to możliwość powierzenia nam organizacji innych eventów w przyszłości, poza reklamą ambientową przy gwarancji, że zostaną one zrealizowane na równie wysokim poziomie!
Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, skontaktuj się z nami! Zadbamy o to, żeby Twoja marka została zauważona.
Chcesz, żebyśmy zajęli się organizacją Twojego wydarzenia, ale nie wiesz od czego zacząć? Przeczytaj nasz poradnik poniżej:
O wszystkie powyższe rzeczy zapytamy podczas pierwszego kontaktu, więc warto wstępnie przygotować odpowiedzi.
Dzięki tym informacjom, będzie nam dużo łatwiej określić zakres prac, koszty organizacji ustaleń i czas potrzebny na realizację wszystkich założeń.
Ambient marketing wyjście poza ramy zwykłego marketingu, często wykorzystuje zaskoczenie i angażując odbiorców, a także przestrzeń publiczną. Może przybierać formy oryginalnej reklamy outdoorowej lub indoorowej, happeningu lub eventu specjalnej.
Tych samych aspektów co tradycyjny marketing, ale w kreatywnej i niestandardowej formie, wykorzystując element interakcji z konsumentem.
Główne zalety reklamy ambientowej to precyzyjna odpowiedź na wymagania klienta, trwałe zapadanie w jego pamięć, nietuzinkowe podejście i rozszerzenie promocji poza grupę docelową oraz zdecydowane wyróżnienie się na tle konkurencji.
To świetny sposób na wypromowanie nowej marki, lub nowego produktu dzięki pobudzaniu ciekawości grupy docelowej. Ambient marketing świetnie się sprawdza również przy promocji produktu o dużej konkurencji, co pomaga wyróżnić go na tle innych.
Inspiracją dla reklamy ambientowej mogą być trendy w Internecie, czy danej branży, popularne tematy w mediach i sieci. Jest to jedna z form reklamy, w której nawet najbardziej szalony pomysł może okazać się strzałem w dziesiątkę.
W trakcie realizacji kampanii ambientowej stosuje się wszystko, co pomoże zaprezentować klientom nasz produkt i wyróżnić go. Warto zaznaczyć, że przy ambient marketingu nie ma mowy o sztywnych ramach albo schematach. Kreatywność i interesująca kampania, wymagająca od klientów wejście w interakcję wygrywa z reklamami na banerach, czy przystankach autobusowych. Choć przy ambient marketingu często sięga się też do tych form promocji, ale w niestandardowej formie.
Jak najbardziej! Coś, co pobudza wyobraźnię, angażuje odbiorcę emocjonalnie lub intelektualnie w pełni zasługuje na to miano.
Marketing ambientowy jest ogólnym określeniem na wszelkie przejawy kreatywności, takie jak marketing partyzancki. Marketing partyzancki charakteryzuje się tym, że nosi znamiona stacjonarności i jego celem jest zszokować odbiorcę.
Jeśli nasza oferta wygląda jak skrojona dla Ciebie, daj nam znać, nasz zespół odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania, doradzi w organizacji i pomoże przejść przez cały proces. Zostaw nam swoje dane, klikając w przycisk poniżej, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą i rozpoczną organizację Twojej niezapomnianej kampanii ambientowej.
Więcej o ambient marketingu, o naszej pracy, trendach panujących w branży eventowej, czy rady dotyczące organizacji imprez możecie znaleźć na naszym blogu!
Copyright 2023 © All Right Reserved | Realizacja: Premium Digital